Noile logouri şi noile imagini au fost optimizate pentru orice dispozitiv şi pentru orice suport de vizionare.
Televiziunile care vor fi vizate de procesul de rebranding sunt cele de documentare, respectiv Viasat Explore (cunoscut până în prezent ca Viasat Explorer), Viasat History, Viasat Nature şi Viasat Crime, dar şi cele de filme - TV 1000, TV 1000 Action şi TV 1000 Kino.
"Am investit într-un conţinut mai bun şi difuzăm mai multe programe în premieră la nivel european pe televiziunile noastre. Noua şi incitanta imagine reflectă noua identitate a televiziunilor noastre şi conţinutul de înaltă calitate pe care îl difuzăm", a declarat Karin Heijink, vicepreşedinte al diviziei Pay TV din Estul Europei în cadrul companiei Modern Times Group.
Ea a precizat că, în prezent, din ce în ce mai multe persoane vizionează programele difuzate de MTG de pe dispozitive mobile. Astfel, procesul de rebranding a fost "un pas natural" pentru a îmbunătăţi experienţa de vizionare a acestor programe.
Modern Times Group este principalul operator de televiziune din Scandinavia şi ţările baltice. Televiziunile din portofoliul MTG sunt distribuite în 32 de ţări, din Europa Centrală şi de Est, Asia, Africa şi SUA, fiind disponibile în peste 92 de milioane de locuinţe.
În România, televiziunile din portofoliul Modern Times Group sunt distribuite de societatea Veloce Net SRL.